Годину дана од затварања станице ,,Топчидер“ расписана јавна набавка за уклањање колосека, перона и осталих делова инфраструктуре.
То је један од предуслова како би се наставила изградња Булевара патријарха Павла до Моста на Ади.
Раније је одлучено, да се због очувања дрвећа и уштеде времена булевар гради на траси укинуте железничке пруге.
Како стоји у јавној набавци коју је расписала ,,Инфраструктура железнице Србије“, предмет јавне набавке је услуга демонтажe, измештања и реконструкцијe железничких инфраструктурних капацитета на прузи број 204 Топчидер Путничка – Распутница „Г“ – (Раковица).
Материјал за грађевинску инфраструктуру који треба уградити је полован и обезбеђује га Инвеститор, стоји у напомени.
Грађевинска инфраструктура која се уклања
У станици Топчидер путничка (од путног прелаза) потребно је демонтирати преостале колосеке број I, III, IV, V, VI и VII и скретнице број 2, 4, 6, 10, 11, 12, 13, 14 и 15.
Овде се налазе бетонске платформе (перони) које је потребно уклонити. Дебљина плоче на перонима износи од 15 cm до 30 cm.
У станици Топчидер теретна потребно је демонтирати колосеке број VI, VII, VIII, X ,XI, XII, XIII, XIV, XVI, XVII, XVIII, IX, XX, XXI, XXII, XXIII, XXIV и скретнице број 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 и 31.
Демонтирати шинска поља која су придобијена демонтажом дела колосека у станици Топчидер путничка укупне дужине 2,835 m.
Поља су сечена на дужину од 25-30 метара. Такође је потребно демонтирати и четири колосека ЕТД-а са припадајућим скретницама 32, 33, 34, 35 и 36.
У станици Топчидер теретна потребно је ојачати горњи строј на XIV, XV и XVI колосеку што обухвата појединачну замену неисправних прагова, замену гумених уметака, притезање, подмазивање, допуну колосечног прибора и допуну туцаника. На скретницама број 50, 53 и 47 потребно је заменити неисправне прагове. Такође је потребно уградити четири скретнице за успостављање нове колосечне везе између XIV, XV и XVI колосека према израђеној техничкој документацији. Колосеке XIV, XV и XVI као и скретнице број 50, 53 и 47 и четири новоуграђене треба машински изрегулисати са планирањем засторне призме, стоји у техничкој документацији.
Уклањање електротехничке инфраструктуре
У документацији се наводе детаљи и шта је све потребно уклонити од електротехничких елемената, али се тражи и израда техничке документације за успостављање нове колосечне везе преко скретница 40, 38 и 37 и преко скретнице 47 на блоку 3 станице Топчидер Теретна која ће да омогућити улаз/излаз и опслуживања дизел вучом постојећих колосека 16, 17, 18 и 19 (заменом шина, прагова, скретница) и успостављање колосечних веза између поменутих колосека за потребе Сектора за ЕТП (ОЈ деоница КМ Топчидер, Сервиса за MПВ), Сектора за ГП и магацина број 045.
Такође, израдити техничку документацију за реконструцију постојећих и доградњу нових капацитете за потребе одржавања контактне мреже и механизације, смештај мерне технике КМ и железнички приступ магацину број 045.
Рок за подношење понуда је 15.11.2022. године.
Рок извршења
Рок за извршење радова не може бити дужи од 60 календарских дана од дана увођења у посао, наводи се у документацији.